The first step is the one you believe in.

Imorgon ska jag äntligen upp till min älskade mamma.
Avrundas med en middag på Ming Palace i sedvanlig ordning och sedan hemmachill..

Onsdag ska mäklaren komma förbi och värdera lägenheten, någon som har en lägenhet - holla at me!


Torsdag ska vi säga hejdå till dig älskade farmor.
Även fast det inte känns som det nu, och inte kommer göra på väldigt länge, så vet jag att det kommer bli okej. Att saker och ting kommer bli bra och ljusare med tiden. Känns ärligt redan som att det börjar komma en liten ljusglimt i tillvaron och det fortsätter förhoppningsvis så.

Nu ska jag göra mig klar för jobb och lämna in semesteransökan.
Vill. Ha. Nu.

Dagens;  Shinedown – I'll Follow You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0