Vad gör man när streamen laggar?

Man bloggar.

Eller ja, hade det varit sant så hade jag nog bloggat en hel del mer än jag gjort dom här dagarna. Mitt Gossip Girl beroende är fortfarande exakt det, ett beroende, och nu har jag lite panik när jag inser att jag måste vänta till det hädanefter släpps ett avsnitt i veckan, so uncool. Såg nyss det senaste och nu laddar jag ett avsnitt Desperate Housewives så jag inte behöver se det som sänds på tvn imorgon, kan tyckas trevligt för vissa att inte se det och hey, vad gör man inte liksom?


Titt, nu har det nog laddat så jag kan se tio minuter ostört!
Laters!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jenny kolla på sons of anarchy :) den blir du garanterat beroende av om du inte redan sett den :)

2011-10-31 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0