let the rain wash away all the pain of yesterday

Strax traskar jag neröver för lite jobb, efter en lång och skön ledighet med massssaa skoj i goda vänners lag, söömn och för att inte förglömma True Blood!!

Jobb hela veckan, sedan sadlar vi om på Söndag för att stänga restaurangen 20.00 och ha julpyssel med personalen, pynta restaurangen, kolla på julfilm på läktaren, äta pepparkakor och dricka glögg. Och ja, julgrogg. Efter den festliga söndagen så jobbar jag hela veckan genom och de nästkommande dessutom tror jag. Men jag hinner nog klämma in lite True Blood däremellan också. Helt såld och besatt av den serien. Sjukt bra!


Nu ska jag pussa min fula katt Gizmo på truten och göra mig klar!



 

They've forgiven my mistakes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0