Nattliga tankar med musik endast i huvudet och minnet

Det är så här man kan göra när man har två lediga dagar framför sig, sitta vaken på nätterna och tänka och blogga. Det var ett tag sedan.


Fick en kallelse idag till en bouppteckning, min biologiska morfars bouppteckning.
Jag har aldrig någonsin träffat honom, dock hört mycket om honom (av min fantastiska mor) men inte saker jag kan tycka är bra. Egentligen har jag aldrig haft sån pass kontakt med någon på min mammas sida förns hon blev sjuk, men inte ens då fick vi ett livstecken från honom.

Många andra som missade en del då också..


Fyra dagar efter din dotters årsdag dog du. Kan inte hjälpa att jag känner sorg, även fast jag inte kände dig. För det enda jag såg framför mig och det enda jag kunde känna var min mamma, din dotter, och hur hon hade reagerat även fast du var den du var den du var för oss andra, osynlig och tråkigt nog obefintlig, så var du så sjukligt mycket mer för henne.


Hon är så sjukligt mycket mer för mig. Allt för mig.
Jag vill skriva så mycket, men det tar stopp.
Det enda jag känner är fortfarande en jävligt stor saknad som aldrig kommer bli annorlunda utan snarare större och en kärlek som alltid varit störst och alltid kommer förbli detsamma.



Jag älskar verkligen dig, världens bästa - himlens vackraste.


"Jag kommer vänta här på er, när ni är gammal och det är eran tur, så är jag här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0