we're going all the way this time

Sjukligt avis på dom som idag dricker sitt kaffe på balkongen. Själv ligger jag i sängen fortfarande och har inga egentliga planer på att kliva upp. Kanske borde göra det snart dock och göra en kraftansträngning bort till 1891 och käka frukost och tillhörande ret mot Sara som var ut igår.

Sen måste jag ringa fyllo nr 2 och höra hur fasiken hon mår, hennes nattliga samtal till mig gav mig känslan av att hon inte mår så där superduper idag.

Och fyllo nr 3 ligger här i soffan, som en död säl och kan knappt prata. Undra hur jag ska få henne att röra sig?

Är väldigt tacksam idag över att jag inte är bakfull. Blotta åsynen av Ida får mig att bli lätt illamående och få bakis-sprit-och-ångest-över-allt-annat-ångest.



... Jamen söndag vare ja, giddyup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0