the last sight you'll ever see is a pair of hateful eyes

Halvtaskig dag. Orken är liksom borta och det enda som finns är trötthet. Och hunger. En förjävlig hunger dessutom. Räcker tydligen inte att röka, snusa och dricka kaffe? Konstigt. Borde egentligen pallra mig upp ur sängen och gå ner på Ica och införskaffa mig något ätbart. Kanske till och med chips inför lill-lördagen själv. Men jag pallar fan inte. Är way too skönt i sängen, med fyra fluffiga kuddar, mjukaste pläden jag någonsin lagt mina tassar på och ett täcke.


Nu kom Regina Spektor på playlisten med. Åh. Mörda mig.



(Är dock rätt mysigt att chilla i en egen lägenhet ändå)
Now; Go bananas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0