"Don't you know that it's you that haunts my dreams that always seems to come back"



Strålande Lördag! Eller? Näej, nu ska jag inte vara den som är den. Är en ganska bra morgon. Rätt så utvilad efter gårdagens jobb och även rätt så taggad för kvällns lönings-lördag. Det är ju trots allt Burmans sista kväll på bygget och sen jobbar ju även Tina som var ledig igår. Det är alltid nåt!


Annars då? Jorå. Det är vad det är - egentligen jävligt diffust. Men hey, jag överlever. Tror jag. Hoppas jag. Kanske bara är i stundens lycka jag känner så, över ett "Hej". Ett odefinerat "Hej" dessutom. Att det kan göra så mycket..? Allt är bättre än inget och jag ska lägga ner min överanalysering. Det funkar inte någonstans. Uppenbarligen. Eftersom jag fortfarande står på en och samma ruta och trampar runt medans alla andra fortsätter framåt.



Jag har ju mycket att se fram emot. Snart (läs egentligen mest snart i mitt huvud - spring iväg tiden, spring!) får jag ju lägan som jag ska hyra av Mims. Sen så kör jag förmodligen, som det nu ser ut, sista helgen på Oscar nästa helg.

Där på Söndagen ska jag äntligen få åka upp till min älskade mamma!!! Ettårsdagen är då kommen, och nej, det är absolut inget jag ser fram emot men att få sätta sig där uppe och bara vara, vara med henne. Den bästaste, vackraste, mest fantastiska mamma.


With that i'll rap this up.
Det vi lyssnar på idag: Weezer – Memories






Kommentarer
Postat av: Mims

Snart är nycklarna dina :) Men jag tror vi måste vara sambos på pappret, tror du kommer få min post hela sommaren, är det ok?

2011-03-27 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0