8 Januari 2011

Skönt att mestadels av december samt början på januari gått åt till att vara sjuk på både min och Nickes front. Helt fantastiskt. Tycker lite synd om N som går runt på tårna i hopp om att inte bli sängliggandes i kräksjukan han också. Men, oddsen talar ju helt klart emot honom. Så efter den här rundan hoppas jag att vi kan ha ett friskt hushåll ett tag iallafall.


Första koppen kaffe sen i Onsdags morse, den var inte så där supergod faktiskt, ska nog hålla mig till colan..
Jobb ikväll med, andra passet på snart tio dagar, om inte mer..? Känns grymt skööönt!! Får se hur många tallrikar jag kan bära innan armen brister, känns som jag knappt kan hålla upp koppen just nu.



Nytt år nya möjligheter (vi kan ju kanske konstatera att 2010 kanske inte medförde det bästa. Samtidigt som det gjorde det) vilket jag hoppas stämmer. En ny händelse finns dock på agendan. Om det är bra eller anus får tiden avgöra. Just nu känns det bra iallafall och jag ser fram emot det. Nytt år, med goda vänner och min älskade underbara Nicke.

Det känns ganska bra i överlag. Det är jag glad för.



foto: tumblr.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0