there's nothing left to say

♫ Robbie Williams – Sexed Up
Säng, sundsvallan, kaffe, jävligt bra musik på Spotifyen och solen kikar även in genom persiennerna. Talar endast för en fantastisk Lördag. Problemet är dock att jag inte har den blekaste om vad jag ska hitta på. Vaknade mycket tidigare än vad jag faktiskt brukar göra efter en jobbnatt (vet absolut vad det beror på) och jag har ingen chompis som vill hänga. Dom två som faktiskt brukar vara vaken vid denna tid jobbar, tillsammans. Kanske man skulle åka ner och druckit kaffe med dom damerna.
..Eller så kanske jag bara ska njuta av lugnet och ha en mysig dag på tu man hand med mig och mig själv. Det lät inte heller skittokigt.
Ja, så, vad händer då? Just nu, inte mycket. Bor på soffor. Har mitt liv i en resväska. Har inte träffat mina katter på något som känns som en evighet. Känns som att det mesta är upp och ner och jag har ingen aning om hur jag ska kunna räta ut allt. Ett problem i taget, man kan inte göra mer än vad man kan.
Men, jag är inte helt knäckt. Visst, jag hade väl aldrig kunnat tro att det skulle komma till den här dagen, att jag var den som skulle sätta punkt för det hela som för mig tidigare varit för bra för att vara sant. Men det har det. Klart det är ledsamt. Samtidigt som det var för det bästa då jag helt ärligt inte vet om det ens hade gått att fixa.
Ny dag, nya möjligheter, nya andetag.
Och från det ena till det andra har jag äntligen gjort min tatuering för dig mamma, den blev helt otroligt fantastisk. exakt som jag hade tänkt mig och till och med ännu bättre. Du hade älskat den. Jag älskar den.
Långt, osammanhängande men nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Mims

Långt, osammanhängande men nödvändigt...känner igen det där! Puss och kram på dig vännen, i sommar kommer jag vara hemma och då ska vi hänga!

2011-02-12 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0