3 SEPTEMBER 2010

Jag var upp till dig förut ikväll efter jobbet med en blombukett och tände din lykta.
Idag är ingen vanlig dag, för idag är det din, min älskade mammas födelsedag.


Givetvis var hela kyrkogården nedsläckt och jag och V gick där, mitt i natta med en lånad ficklampa från jobbet som mobilkameran kunde överlysa och skakade. Alltid denna obehagskänsla över en mörk kyrkogård, för att inte tala om att klockan hade slagit spöktimme. Men så fort jag kom fram till din grav blev jag lugn. Det kändes fridfullt, stillsamt, det var vackert och samtidigt så sorgset.


Grattis på födelsedagen älskade mamma, du är och kommer alltid vara världens bästa - himlens vackraste.


Kommentarer
Postat av: Therese Willes

Fint, du har stark minne på din älskade mors födelsedag! Jag har aldrig glömma på hennes födelsedagen! Jag tänka på era fina fem barnen och din mor är nog glad tänka på era barnen!



Varm kram ♥

2010-09-03 @ 14:24:02
URL: http://ladysilverlace.com
Postat av: Pernilla

Kram på dig. ♥

2010-09-03 @ 18:25:36
Postat av: Liza

Du skriver så fint Jenny, jag blir alldeles tårögd... Livet är orättvist:-( Jag tänker på Susanne extra mycket idag o tänder ett ljus för henne..

2010-09-03 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0