17 NOVEMBER 2010

Eddie Vedder – Society
Counting Crows – Colorblind
Bruce Springsteen & The E Street Band – Sad Eyes
Bruce Springsteen & The E Street Band – Thunder Road


Låtarna som konstant spelas i mitt hem, samt i mina hörlurar (innan jag tappade bort dom här i veckan dvs.. Men det är en annan historia) och ni som känner mig vet hur dom förmodligen nöts. Tror nästan att det kan vara dom enda låtarna jag postat på senaste tiden? Hm.. Anyways. Bra skit är ju bra skit, och det är ju exakt vad detta är.


Harry Potter-premiär ikväll, ingbitet 12årigt fan som man är så bör jag sprudla av glädje, men idag kan jag inte förmå mig det. Nej.

Det är vad det är och vad det är är jävligt det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0