3 MAJ 2010 ♥

Idag är det en månad sedan du lämnade oss och jag kan inte förstå hur fort tiden kan gå. En hel månad. Återigen så är känslorna så blandade och uppfattningen är helt skev. En månad, det låter så mycket mindre än vad det känns. Kan ju kanske vara att det pågick ganska intensivt i en månad innan du faktiskt gick bort som gör att det känns som så mycket längre. Sak samma. Tiden har gått och idag är det som sagt en månad.

Har faktiskt känt att jag kunnat koppla bort lite under dagarna som gått, att jag har kunnat fokusera på mitt jobb, flytten och allt därtill. Du har givetvis varit i mina tankar hela tiden mamma, men det har känts lite annorlunda när jag har tänkt på det. Det känns lite annorlunda nu när jag tänker på det.



Gråt inte för att jag är borta, glädjs åt att jag har funnits.


Jag försöker känna mig tillfreds med den tanken men det är svårt. Jag är otroligt tacksam för alla våra fina år tillsammans mamma, för all den kärlek och stöd du gett mig och framförallt för att du gett mig mina underbara, fantastiska och älskade syskon. Allt vi har gjort tillsammans kommer alltid finnas kvar som minnen och dom kan jag plocka fram när jag känner för det. Det kommer komma många saker i mitt och mina syskons liv som du kommer missa, men det har även funnits otroligt många saker som du varit med om och som du har format och även fast du inte finns här bland oss som du gjort tidigare så vill jag som sagt gärna tro att du ändå är med oss varje dag.

Jag vet att du gör det. Jag tror faktiskt att du kan ha lite att göra med mitt otroliga flyt jag har haft dom sista dagarna. Ja mamma, du hörde rätt. JAG har faktiskt haft FLYT för en gångs skull. Du är med hela tiden och hjälper mig att nå det jag strävar efter och jag känner att du fortfarande har oss under dina vingar. Det kommer du alltid ha.


Nu, en timme senare, så är det fortfarande en månad sedan du gick bort och jag har faktiskt inte gråtit idag. Jag har bara suttit här, skrivit om dig och till dig så som jag brukar göra, kollat upp mot himlen och sänt dig tusen tankar och all min kärlek.

Jag har tänt ljuset för dig mamma och det kommer vara tänt hela dagen. Jag vet att du ser mig och att du känner allt jag skriver om dig.


Himlens vackraste, jag älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0