17 MARS 2010





Onsdag. Det är jag säker på idag motför igår. Lyssnar på Poets of the fall - Given and denied från den nya plattan Twilight Theatre. Kan inte säga annat än att hans röst är helt otrolig. Den är fan magisk, precis som min bror nyss skrev. Var längesedan dom kom med något nytt nu och när man väl hör det nya så inser man hur mycket man har längtat!

Så nu blir det till att dra över lite till telefonen och sedan dra på sig mjukiskläderna för ännu en sväng upp till mamma. Ska ha myskväll med henne och Nicole och en massa godsaker!!



Idag har jag faktiskt för ovanlighetens skull gjort något annat än att bara vara där uppe. Klev upp i bra tid och åkte ut med Ida på Birsta där vi kikade runt och hittade en hel del jag gillade. Shoppinglusten är tillbaka = jag är tillbaka, till en viss del för stunden iallafall. Hittade mitt älskade och efterlängtade mintgröna nagellack and that made me a happy happy girl.


Så intressant var jag idag så jag bloggade om min dag och vad jag har handlat. Ungefär. Är för trött och lite fö oengagerad för detta nu känner jag så jag ska återgå till mitt te & lyssna genom mer låtar från det nya albumet medans jag väntar på att min pojkvän kommer hem så jag får kramas lite innan det blir upp till avd igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0