15 MARS 2010

I can't pretend that it makes much sense when it doesn't



Min pojkvän är hemma igen. Som jag har skrivit (jag vet inte hur många gånger) har jag längtat nå jävulskt! Så fort han kom hem så kände jag något slags lugn, kan varva ner och slappna av på ett helt annat sätt känner jag. Även fast alla bitar långt ifrån har fallit på plats så är en på sin plats iallafall vilket gör ganska mycket just nu i min tillvaro.


SÅ, med honom fick jag dessutom lite presanger från Prag. En mysig skjorta då skjortor kanske är mitt bästa, och även en "I like big butts"-tisha då det är min signaturlåt och jag rappar den förjävla bra på singstar!!



Sen har vi dessutom en gäst här på övernattning medans matte ska åka utomlands. Han är så otroligt mysig och ja, jag hade ju inte fel när jag skrev att min pojkvän skulle bli som ett barn på julafton.
Just nu ligger den lilla krabaten på sängen och myser vilket han har gjort hela natten med oss och han är såå fiin!!


Ska snart ta och göra mig klar för en visit till sjukhuset. Chilla med mamma och spela lite kort står på agendan sedan har vi möte klockan fyra. Efter det hänger vi nog kvar ett tag till och kanske har man turen att kicka sina syskons ass i ett eller tio parti hjärter sju idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0