12 MARS 2010

You treat life like a picture, but it's not a moment that's frozen in time, it's not gonna wait til you make up your mind at all



Vad hände? Varför kan jag inte fortsätta sova? Det tog mig timmar att försöka somna inatt och efter många om och men lyckades jag, det är ju tydligt. Men ändå slog jag upp mina ögon 09.00 helt utan anledning. Har ingenting att kliva upp tidigt för idag och hade väldigt gärna fått sova ut men någonting sa stopp..

Istället fick jag snällt kliva upp och sätta mig här som zombien jag ser ut som och känner mig som denna fantastiskt fina Fredagsmorgon. Städorken jag fann där på kvällskvisten har nog inga planer på att hälsa på idag och orken till något annat tog nog semester.


Planerna för dagen är iallafall att ta sig transformera sig till en någorlunda städad och sminkad tjej som ser ut att ha sovit så som hon bör och inte har ett huvud som väger ett ton. Efter det "lilla" projektet tänkte jag även åka upp till mamma på sjukhuset och hänga med henne över dagen. Hon var tydligen mycket piggare och gladare vilket förmodligen är kortisonet som börjar verka,men hey,man tar dom stunder man har liksom.



When I look at you, you're so far away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0