Fotografi-time på redaktionen!



Då börjar vi med en halvsne bild från hallen




Sen fortsätter vi lite lätt till köksavdelningen här då

Sen förflyttar vi oss till sovrummet

 


 

Sen uppför trappen till vardagsrummet





För att sedan förflyttas till Niklas lilla projekt "mys-hörnan"

 

Och sedan in till badrummet där det idag råder tvätt-mania och som förövrigt är my favourite area i lägan!

 

 

 

För att sedan sluta framför denna retsamma presang som väntar på att bli öppnad så fort Niklas kommer hem från matchen...

 

 



Annars då? Mjorå. Trallar på med Engelskan, dricker kaffe och lyssnar på Coolio.
Ocoolt kan ni tycka, fräsigt kan jag tycka.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Där ser man, du har möblerat om i sovrummet ;) Det blev väl inte så tokigt va?! ;)

2010-06-09 @ 08:19:34
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/
Postat av: jennifer

gud vad fint ni bor!!

2010-06-09 @ 19:45:32
URL: http://jennifergulliksson.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Jessica; Exakt samma kommentar gav du då du stog och kikade in på småfyllen ;)



Jennifer, Tack! :)

2010-06-10 @ 11:13:40
URL: http://forthemorningafter.blogg.se/
Postat av: petrus nyquist

Gud vad fin lägenhet du har :) Eller ni då kanske, då jag såg er gå utanför min vän igårkväll;) Hehe.

Såg din kommentar och tackar för den. Läst lite smått mellan dina inlägg nu och ser att du drar upp Gud en del. Om man inte har en tro på Gud så behöver man ju verkligen inte känna sig tvingad till att Tro, eller undra om honom. Jag tycker det är lite konstigt med alla som säger att dom inte tror på Gud. Varför frågar alla så mycket om han? Jag tror det är många som är sugna på att få veta mer om han, och kanske uppleva han. I min åsikt så har Gud hjälpt mig otroligt mycket. Jag ska skriva ett inlägg om lite tro på gud och mirakel jag upplevt. Så kanske många som läser det förstår hur jag ser på det eller haft det. :)

2010-06-25 @ 08:26:16
URL: http://pnyquist.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0