14 JUNI 2010

Jahapp. Här går tiden men själv springer man inte med. Typ. Fick en smärre chock när jag insåg att det var den 14 Juni idag, redan.. Känns som det nyss var Mars, April. Långt ifrån inställd på sommaren egentligen trots att man jobbar dom beryktade sommartimmarna och i sommartrycket.

Men snart är det semester iallafall och då kanske man kan få känna på sommaren och koppla av och njuta lite. Ser verkligen fram emot heeeela (!!?) tio dagars ledighet.


Jag har ett bra liv. Jag har mina drömmar som jag ska förverkliga och jag har mina mål jag strävar efter. Och oavsett hur cheesy det här som jag ska skriva nu faktiskt låter så är det dagens sanning. Jag har även min kärlek, den största och bästa kärleken i mitt liv. Som jag kan vara mig själv helt och hållet med och som fortfarande ger mig fjärilar i magen bara av att tänka på honom. Han som jag vaknar upp bredvid varje morgon, han som gör mig lycklig varje dag, han som är vackrast i världen, och han som jag aldrig vill sluta säga att jag älskar.


Man ska inte klaga..


Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0