6 JULI 2010

Grå och mulen Tisdag. Gjorde mig inte direkt på bättre humör när jag vaknade. Men som det varit för det mesta så är det mornarna som är dom jobbiga. Vakna upp från något som var skönare än verkligheten, eller delar av den iallafall. Men snart kommer Vilma och då får jag annat att tänka på.


Och för att icke förglömma så är det ju den ljuvliga Gatufesten nu denna vecka. Innebär all work and no play för fröken Jenny men lika glad är jag för det även fast det kan innebära skitsittning så är det faktiskt något jag med tillförsikt ser fram emot.


Bjuder på en otrolig låt denna Tisdags-förmiddag. En låt som följt med mig sedan jag var liten och en låt som alltid kommer vara på min egna topptio-lista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0