23 JULI 2010

Är jag patetisk om jag säger att min sambo åkte hemifrån (fotbollsläger över helgen) för trettio minuter sedan och jag saknar han redan?

Isåfall är jag patetisk.
Mycket patetisk.


Snart hämtas även min katt för passning över helgen då jag jobbar. Han ska få lyxen att åka till Solvik (Alnö) och mysa med sina svärisar i en stuga. Leka ute och äta massa gott. Han har det bra Gizze, fo' sho'!


Själv ska jag försöka hälla i mig lite mer kaffe och se om det gör mig piggare vilket jag har svårt att tro. Sover som en stock nu om nätterna och kan sova ända in på dagarna vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Känner mig bakfull nio av tio gånger när jag vaknar.



Sen blir det jobb. Hela helgen. Sen är Söndagen kommen och då ska vi förmodligen unna oss en tripp till Vindhem. Sen då? Jo, då ska jag invänta Måndagen så mycket jag bara kan så han kommer hem någon gång!


Givetvis. Det är skönt att vara ensam. Å andra sidan är jag ju faktiskt det ganska ofta, eller blir iallafall då man jobbar olika timmar etc. Jag gör mig bättre med han än utan kan vi alltså konstatera.


Dags att sluta whina.
Tänka på barnen i Afrika.
Eller Kina.
Vad man nu än vill.




Nu ska jag dricka mer kaffe och sätta mig i höstkylan som infunnit sig på min uteplats och röka (ja jag vet, fy mig). På återhörande!







Kommentarer
Postat av: Mims

Haha, har jag berättat historien om barnen som svälter i Kina?!

2010-07-23 @ 13:13:07
Postat av: Jenny

HAHA, jaa :')

2010-07-23 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0