Dag 6 - Min dag

Började med att jag tjurade nå så jävulskt innan jag tog mig upp ur sängen. En timme efter väckningen, tur att jag faktiskt vaknade upp igen då jag gjorde annars hade den börjat med en försovning..

Gjorde mig i ordning med köttbullsögon och hinkade allt kaffe jag kunde. Traskade ner och jobbade lunch och fick där ledtrådar på årets julklapp vilket gör mig gaaaalen. Jag är kanske årets mest nyfikna person och tålamod är verkligen inte min starka sida. Inte ens en egenskap jag erhåller om jag ska vara ärlig.

Efter jobbet och lite Paella så gick jag hem och påbörjade operation storstädning och tvättning och fasiken vad jag har gjort det bra!! Sitter nu i köket med en kopp kaffe, ett glas pepsi och inhalerar dofterna från syrén-skurmedlet samt ljusen jag tänt och börjar faktiskt känna mig lite trött.

Finns dock ingen tid för att vara trött nu, för snart är det dags att göra sig klar för att åka ut på hockeyn med Tippan och kolla på Timrå-grapparna.

Which reminds me, måste. hinna. göra. naglar.


Goo Goo Dolls – Soldier

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha...mjukvara som är "provgådd"...det du!

2010-12-02 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0