17 december 2010





Taggad till tusen på en ny tatuering. Efter lunchpasset på jobbet blir det en sväng upp till Jack för att se hur han har det med tider nu. Skulle gärna ha en nu. Omedelbart. Sjukligt otålig - Jenny

Sen blir det jobb ikväll igen med start fem, 40+ och det är jag också taggad för! Kan bero på att jag låg hemma en vecka i sträck ungefär och tyckte synd om mig själv. Men icket nu, back on track.


Ska även försöka inhandla julklappar idag på mellantimmarna vilket jag inte ens börjat med. Undra om jag kommer få stresspanik när jag går igenom stans urkassa sortiment?

Återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy vad jag tycker synd om dig! Själv inhandlade jag den sista julklappen idag.. Sjukt skönt :D

2010-12-17 @ 15:37:46
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0