1 december 2010

Så var December månad kommen.. Fantastiskt.
Vad blir det av den? Jo det ska jag tala om: Jobb, jobb och återigen jobb.
Eller vänta nu, jag är faktiskt ledig tre hela dagar nästa vecka. Peppar peppar


Söndagen kan dock bli trevlig, om den blir som planerat.
Skulle blivit julgröt med jobbet hos chefen men nu blir det nog middag med tjejor då en efterlängtad Mimmi kommer hem! (Nu ser du till att komma å, annars blir det sadface på det annars så glada (???!) facet)



Ikväll då? Ska nog pillra ihop en ny fantastisk Spotify-playlist med låtar som är bäst.
Ungefär

Kan bli lite betapet med




Livin' the dream






Kommentarer
Postat av: Mims

Wiiie! Fan vad glad jag blev över att jag är efterlängtad! Står i götelaborg och väntar på försenat tåg.. Håll tummarna för att det inte blir busväder i helgen, går det att köra så kommer jag :-) puss!

2010-12-01 @ 21:25:39
URL: http://omomigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0