21 APRIL 2010

Jag har förmodligen världens bästa pojkvän. Alltså på alla sätt och vis. Det är egentligen makalöst hur underbar han är. Jag blir ungefär lika förbluffad varje gång han gör något av sina alltid lika finurliga knep.

Igår var min namnsdag. Jag var ledig. Bjöd därför ut min kära sambo på lunch för att väl där framme märka att han har smugit med sig ett paket under hela promenaden som han sedan gav mig när vi satt oss. Fattade inte alls hur jag hade kunnat missa det? Öppnade paketet och där i låg en superfin tröja som jag dagarna innan suttit och surrat om att jag ville ha. Han lyckades hitta den, den exakta storleken och den exakta färgen (fanns nämligen en som var snarlik som dom flesta hade kunnat råka förväxla)

Han är bäst helt enkelt.


Jag har förmodligen årets bästa vänner med. Ni vet vilka ni är.
Jämt och ständigt, vått och torrt, vänner eller ovänner - vi hittar alltid tillbaka till varandra och axlarna finns alltid att luta sig mot.

I en situtation som denna märker man vilka man egentligen kan förlita sig på och räkna med. Tråkigt nog är det inte lika många som man kanske hade trott, men som det gamla och ingrodda talesättet - det handlar inte om kvantitet, det handlar om kvalitet. Ni är lätt bäst.


Utan er, som jag nämnt ovan, så skulle jag verkligen inte vara någonting.
Även fast jag för tillfället kanske kan vara bland det tråkigaste sällskapet någonsin som egentligen är så långt borta från sällskapet man kan vara samtidigt som man är närvarande då och då, så finns ni där. Ni är värda så mycket..

Kärlek till er ♥






Kommentarer
Postat av: vilma

Älskar dig bästa fina Jenny!

2010-04-22 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0