Hur kan man glömma?

Ett band helt och jäkla hållet?
Jag kan inte minnas när jag i relativt vuxen ålder inte har lyssnat på Poets, dagligen. Men det mina vänner är exakt vad som har hänt nu. Jag har liksom glömt bort dom en sväng, tills idag då dom uppenbarade sig som en länk skickad från min bror med deras senaste låt som släpptes, just idag.
Kan vara ett av världens bästa band. Det är just som dom heter, poesi i musikform och i särklass en av världens finaste och mest unika röst. Jag kommer hinna dööö innan jag får se dom känns det som nu. Nästa spelning i Sverige så är det jag och broder som står längst fram och gråter till  Marks stämma. Eller bara ler hysteriskt, fånigt och ser helt saliga ut, som om vi sett självaste Jesus, om jag känner oss rätt.
----
Nu måste jag hitta bankdosan, det är också en sak jag förmodligen kommer dö innan jag gör.... Hmpf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0