Any given friday

Ännu en dag i paradiset.

Jobbade stängning igår efter en fullsatt kväll med bra ruljans och ett sjukt bra jobb av personalen! Såna kvällar kan vara bland det bästa jag vet.

Avslutade sedan kvällen på storgatan med trevligt sällskap, lite 500-spel och surr för att sedan se paranormal activity 3, tur man var den som blev tvungen att pina sig genom skiten vaken... Livrädd ja.

Vaknade nu till kaffe och cigg och nu blir det chillax på hög nivå innan jag kliver på stängningshelg.

Jag har förövrigt tagit ut min hårförlängning nu efter fem år, känns rätt så ovant, men jag har dock lovat mig själv att inte sätta i nytt bara pga det. Ska låta det vila å sedan klippa å färga! Börjar redan bli ganska bekväm.

Yeye, nu kaffe och sängchill innan mat!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0