"this one i was used to"

Tankarna snurrar bäst på natten, that's a fact.

Ligger här i sängen bredvid min världsbästa sambo som även är min världsbästa kompis och funderar på likheter och olikheter till Anya Marina – Whatever You Like - Single Version.


Jag har dåligt samvete så inåt helvete för att du inte varit i mina tankar varenda minut som du varit innan. Jag hinner inte stanna upp och känna efter. Seriöst. Jag har dåligt samvete gentemot dig och mig för att jag inte haft mina ensamma stunder som jag tidigare haft till att kunna begrunda, försöka förstå (även fast det aldrig kommer vara möjligt) och som jag skrivit ovan; tänka på dig. Kolla på dina bilder. Våra bilder. Känna dig.


Nu gör jag dock det. Allt.
Satan vad du var bra!
Satan vad du är bra!

Satan vad jag saknar att se dig.
Att prata med dig.
Att krama dig.
Att säga att jag älskar dig.
Till dig



Jag känner fortfarande din mjuka kind, ser fortfarande dina underbart fina händer, ditt leende, dina ögon, din doft och framförallt så känner jag din närvaro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0