"Take my hand, and just don't let go, for as long as I've got you, I'll be allright"

Fin, finare, Du.
Jag vet inte mycket men jag vet vart jag står och vad jag känner.
Och det jag känner när jag är med dig och ser dig le är genuin lycka.
Det sprider sig i hela kroppen och jag har inga egentliga funderingar alls. Det är lite som att tiden stannar upp och jag med den. Hade jag kunnat hade jag sett till att den också gjorde det. Så jag fick stanna i just det ögonblicket med dig, som får mig lycklig, som fortfarande gör mig nervös som jag nästan aldrig varit förr och som jag är kär i. På riktigt.


Jag har haft en bra morgon och förmodligen kommer dagen gå i samma tecken.
Du är så jävla bra.


Ray LaMontagne – Trouble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0