"it never seemed like you missed me, and i guess because of it - i stopped missing you"

Ny dag, nya tag. Ny dag och regn. Ny dag, samma trötta kropp. Men det är inte så illa. Jag gillar regn, det luktar gott och är friskt. Jag gillar att vara trött i kroppe, mellow i huvudet för att så fort jag kommer till jobbet bli pigg och ta just det; nya tag.



Jag vet att det hade kunnat vara annorlunda. Det vet nog du med. Men det blev inte rätt helt enkelt, vad vi än gjorde. Antingen gjorde jag för mycket - och det fungerade inte. Eller så gjorde jag för lite - och det fungerade inte heller. Vad jag än gjorde fann du problem i. Vad du än gjorde (vad det nu än var) fann jag fel i. Fram och tillbaka, på riktigt, på låtsas. Det tröttar ut en, man mättas av och tillslut finns det inget man egentligen tycker om med det som är för det är inte som det en gång var, och det blir aldrig det heller hur mycket man än vill hålla fast vid det och tro. Det var nog bra att vi kom dit vi kom även fast det också känns tråkigt.  

Idag deleatade jag, igen. Det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0