i got two souls

Nu var det längesen.
Väldigt längesen.

Anledningen är att jag har jobbat väldigt mycket. På mina lediga sena timmar även umgåtts med folk och även sovit en hel del. Blir ju lätt så liksom.


Sen har jag väl inte haft samma behov av att skriva av mig heller.
Allt ser ju lite annorlunda ut nu.

Inte dåligt annorlunda utan mer så där annorlunda som jag nog behövde även fast jag inte såg det innan. Snarare inte ville se. Förr eller senare kommer man ju till insikten som man så länge blundat för och velat blunda för av risken att bli sårad och.. ja.. ensam antar jag.


Snart är jag ledig sex hela dagar. Då byter jag ut spökstaden mot Stockholm.
Kan bli hur bra som helst.


Nu ska jag tvätta mitt sex dagar skitiga hår, torktumla mina grejer i tvättstugan och spöa Ida ännu mer i Knekt.


Peace out för denna gång, kan nog kanske dröja ett tag tills nästa gång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0