To everything there's a season

Ja.. Då var begravningen klar. Var dit förut idag och fixade med det sista och lite papper som behövde göras. Så nu blir det i princip bara till att vänta in det.

Min storebror fyller dessutom 25 här i helgen. Ser ut att vara ledig på Lördag så det skulle ju vara ett ypperligt tillfälle att fira honom, göra något skoj. Tråkigt när alla verkligen deppar ihop totalt och liksom glömmer bort allt annat. - Jag vet, så här lät jag inte imorse med mitt "död åt världen"snack. Men det är så här det är. Det kommer och går. Men någonstans där emellan måste man komma ihåg att leva också.

Så tänker jag framförallt när jag ser dom små, och den äldre, att det man gör nu är för deras skull. Man vill få dom att må bra och man vill få dom att komma ihåg just det jag nämnde ovan. Men mitt upp i mina funderingar om hur jag ska kunna underlätta för dom och deras sorg så slutar det oftast med att jag sjunker ihop i soffan i mina egna funderingar och min egen sorg.

Jag vill göra så mycket för er, jag vill göra allt jag bara kan, men jag tar mig aldrig riktigt fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0