10 APRIL 2010

A new day has come..



Sitter och lyssnar på Staffan Hellstrand och minns hur mycket jag lyssnade på han i mina yngre dagar. Gillade den som tusan och lyssnade verkligen på den om och om igen. Nu känner jag mig dock lite vemodig över att lyssna på han, i vilket fall är den bra oavsett känslorna han framkallar.



Första jobb-natten igår på jag vet inte hur länge. Det gick bra. Rätt så lugnt men skönt med en 90's-kväll för omväxlings skull. Kom på mig själv i efterhand att jag inte hade varit i andra tankar under hela kvällen i princip. Utan kvällen var precis som den brukade vara. Tills jag insåg det dvs. Men det är lugnt.


& mitt upp i all misär har faktiskt någon form av gud varit på min sida (även fast det nu kanske kan ses som en klen tröst) för vi fick lägenheten och jag fick tillbaka en förträfflig summa på skatten. Så det innebär alltså att jag kan köpa vin som tusan och pimpla i den nya lägenheten, lyssna på Staffan Hellstrand och ha allsång för dig, min älskade mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0