25 MAJ 2010

Dagarna går, känslorna är dom samma. Jag känner fortfarande sorgen ofantligt mycket, nu mer än någonsin. 52 dagar senare har det inte blivit till det bättre, endast till det sämre. Jag förstår fortfarande inte. Jag är fortfarande förbannad så inåt helvete förbannad och det utökar bara med dagarna. Min kropp och själ skriker mer och mer efter dig mamma, och jag kan inte förmå mig själv att sluta.


Without music life would not be fair
- å andra sidan, är det någonsin rättvist? Egentligen?


When I see your smile

Tears run down my face
I can't replace
And now that I'm strong
I have figured out
How this world turns cold
and it breaks through my soul
And I know I'll find
deep inside me
I can be the one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0