19 JUNI 2010

Sitter här, Lyssnar på Ben E. King - Stand by me och känner mig allmänt deprimerad. Vädret suger vilket innebär att jag har en halvseg kväll framför mig på jobbet. Kaffet har stått ett bra tag så det nästan intagit en grådaskig färg och smaken kan jag inte ens sätta ord på. Röksuget är fan större än någonsin och huvudet värker.

Alla andra kroppsdelar värker även i vanlig ordning. Så det kanske inte är helt tokigt med mig ändå då antar jag.



Åh, jag älskade verkligen den här filmen som liten..

Kommentarer
Postat av: petrus nyquist

Jag skrev en kommentar nedanför här, några inlägg ner. Du visar upp din lägenhet osv. =) kram och glad midsommar

2010-06-25 @ 08:28:47
URL: http://pnyquist.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0