7 APRIL 2010

Idag var konungens återkomst.
Jag jobbade nämligen igen, för första gången på ja.. Jag vet inte hur länge.. Känns som det var ett halvår sedan jag jobbade, å andra sidan är man totalt förvirrad och dagvild nu för tiden så det kan ju lika gärna ha varit förra veckan. Vad vet jag? ...Egentligen?


Hade möte på begravningsbyrån imorse. Dödsannonsen är nu klar. Likaså kista, blommor, tid & datum.
Att sitta och kolla på sin elvaåriga lillebror när han väljer ut symbol för hans mammas dödsannons kan vara bland dom skummaste upplevelserna någonsin, honest.
Förhoppningsvis kanske detta framkallar någon sorts verklighetsuppfattning för mig, kanske kan det få mig att förstå vad som faktiskt har hänt för på den fronten syns inga framsteg så långt ögat kan nå..



Läser en blogg som tillhör Nicoles bästa väns mamma, där hon skrivit om bla mamma, och det var så fint så jag återigen sitter och stortjuter samtidigt som jag halvskakandes försöker få i mig kaffet som puttrat sen tolvtiden idag.. 



& nu är allt bara totalt osammanhängande och förvirrande så jag kanske ska ta mig an ett avslut här och hjälpa dom små (jo nicole, du är visstde stor!!) att städa.



Jag älskar dig, alltid.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag älskar dig<3

2010-04-07 @ 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0