14 APRIL 2010 - fortfarande

Fan vilken lång dag det varit.. Lämnade in deklarationen ändå (det jag inte trodde jag skulle orka), traskade sedan in med bror på staden där jag inhandlade kavajen inför begravningen. Hittade först ingen 36 så det såg ut som jag skulle få nöja mig med en 38 som jag som tuuur var inte behövde, för där bakom synfältet hängde det en 36 på klädhängarna. Lite flyt borde man faktiskt ha å

Efter det drog vi på bolaget och införskaffade oss förnödigheter inför helgen och brors 25-årsdag. Handlade med oss suvway som vi smällde i oss medans vi kikade på Smallville i brorsans läga och sedan satte vi igång och städade lite. Efter det traskade jag hem och satt vi datorn ett tag och sa hej och hejdå till min pojkvän för att sedan dra upp till brorsan igen på mötet med prästen. Så nu kan jag verkligen säga att allt är klart med begravningen.. Vemodigt.


Nu sitter jag här. I badkaret. Kom på den finurliga idén att ta med ena vardagsrumsbordet in hit som datorn, ljusen och givetvis vinet kunde stå på, så jag har något att roa mig med medans min pojkvän är i Granloholm. Icke förglömma; Bryan Adams. Patetiskt.


Imorgon nalkas jobb ja.. Fan vad jag känner mig opepp. Alltså verkligen helt och hållet. Iofs är det bara den lunchen samt fredag långpanna sen är jag ledig tills torsdagen igen om jag inte missminner mig och sedan är det begravning.

...Satan vad tiden går fort.
Då är det alltså 20 dagar sedan min mamma dog. När man säger det sådär; 20 dagar sen låter det så jäkla lite fast på samma gång ställer man sig frågan; har det verkligen gått så lång tid?



Ja, det har det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0