"it's almost like you had it planned, like you smiled and shook my hand and said "i'm gonna screw you over"

Knappt så man hunnit sitta ner och skrivit här på slutet. Jobbat som en dåre, sovit, jobbat lite mer, sovit igen, jobbat ännu mer - and so on. Jag gillar't! Jag trivs verkligen som fisken i vattnet på O'learys med alla jag jobbar med, med det jag jobbar med, och gästerna, atmosfären, allt.


I andra avseenden har jag nog gjort det jag kunnat även fast motsatsen är sagd till mig.

We aint nothing but fight, shout and tears
Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Find a new one to fool

Leave and don't look back. I won't follow
We have nothing left it 's the end of our time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0