some say they have traided their souls for just a good time

Nattlig bloggning. Det var ett tag sedan. Bloggning föröver huvudtaget, på riktigt, var också ett tag sedan. Men här är jag - i sängen. Med snus, cola och fantastisk mellow-music. Eller som Tina sa, deprimerande musik. Förstår inte vad hon menar. Allt ligger i betraktarens öga, blahablaha. You know the drill.


Egentligen har jag inget egentligt att skriva om. Utan jag är här mer bara för skrivandets skull. Ungefär. Kan nämligen inte somna även fast jag verkligen borde och även fast jag har sjukligt övertrötta ögon. Men det blir ju så här ibland när lillhjärnan går på högvarv och lillhjärtat likaså.

Nätter då tankar och funderingar spinner värre än en 14-årings bakdäck på mt5;an och dom inte riktigt känner för att tagga ner. Väldigt jobbigt kan tyckas och ibland till och med obehagligt. Jag välkomnar det dock. Var jäkligt längesen jag faktiskt kunde ligga så här som jag gör nu, i ensamhetens ensamhet med bara musik och tangenter som fyller det mörka rummet. Så den delen är skön. Det som aldrig riktigt känns som ett plus är ju det andra jag nämnde.

Tankar. What for?
Känslor - saknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0