11 mars 2011

Hemma mellan passen.

Trött Jenny. Pigg Ida. Övertjurig Nova. Kallt kaffe pga min enorma glömskhet. Samma snus som när vi öppnade lunchen imorse. Förvirrande information som överlämnades till mig igår. Förträffligt fin bild jag även igår lyckades knäppa, synd för er att den inte får florera på intranätet. Har börjat gilla Swingfly's melodifestival-låt, skräll? Längtar faktiskt redan till att helgen är över så jag får göra det jag gillar. Nytvättat hår, måste få minst en highfive för det idag?



Micrat kaffe. Ny snus. Släpper allt med gårdagens förvirring. Bilden? Den kommer jag inte sluta titta på i första taget. Swingfly - Me and my drum spelas, kanske ska slå till på repeat. Helgen har bara börjat, giddyup - here i come! Highfiven fick jag, hon är fantastisk den där sambon.


Snart är helgen över så jag får göra den jag gillar



foto:tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0