när ska det ljusna?

Sjuk igen. Halsjävla ont och yrhet som heter duga.
Hjärtesorg för min andra hälft, hjärtesorg för mig själv och hjärtesorg för oss.


Är det så här det ska vara? Man bygger upp någonting tillsammans, man förlitar sig på allt detta som känns så fantastiskt överjävla rätt och bra för att sedan komma till insikten att det inte var vad man trodde det var? Varför gör JAG så här?

Förlorad tillit till någon man älskat går sällan att reparera. Hur mycket man än vill, hur mycket man än försöker. Jag har velat, jag har försökt. God knows hur mycket jag försökt. Efter ett tag försvinner orken. Lusten inför allt. Kvar har vi då likgiltigheten, veligheten, även fast vi i slutändan vet vart vi är på väg och hur det kommer sluta. Men vi är för fega för att låta det ske. Vi har ju faktiskt byggt upp något, lagt ner mycket på att det skulle bli vad det en gång i tiden faktiskt var. Blir det någonsin så igen? I min mening, nej.

Varför velar du då Jenny?
Jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0