"The pain of it all, the rise and the fall. I see it all in you. now every day i find myself saying; i want to get lost in you, i'm nothing without you"

Ångesten som äter upp en och hjärtat som gör så ont för ett annat hjärta som gör ont.


Den enda jag vill vara med, den enda jag vill ha. Den enda som i mina ögon är fulländad perfektion och den enda som får mig så där svag som man är rädd för att bli men som man innerst inne tycker är fantastiskt när det väl händer. Dina händer, ditt hår, dina ögon, din röst, ditt skratt och ditt leende, din ryggtavla, din nacke, din doft, ditt ansiktsuttryck när du koncentrerar dig, dina omfamningar, dina pussar, din personlighet. Det finns ingenting jag skulle välja bort hos dig. Ingenting.



Jag vill göra allt för att få dig att allt ska bli bra och för att få dig att må bra med mig igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0