ÄVEN FAST JAG INTE BLEV UTMANAD

1. Tre namn jag lyss­nar till:

Jenny, Benny, Murklan.

2. Någon­ting jag tyc­ker om med mig själv:

Min humor. Gotta love it

3. Någon­ting jag inte tyc­ker om med mig själv:

Min förmåga att älta. ALLT.

4. Detta är jag rädd för:

Döden.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kaffe, cigg (nu igen) och kramar.

6. Tre saker jag abso­lut inte kan göra:

Sjunga, köra bil, inte småäta

7. Detta tyc­ker jag om att göra:

Sjunga, småäta och lyssna på musik. Fantastisk kombo!

8. Detta vill jag göra just nu:

Spela betapet. Eller lägga mig i soffan och gråta till Extreme homemakeover. Eller Oprah.

9. Bästa käns­lan:

Kärlek

10. Värsta käns­lan:

Sorg

11. Egen­ska­per jag gärna ser att min part­ner har:

Humor, omtänksam och äkta.

12. Är jag kär just nu?

Ja.

13. Jag vill gifta mig…

...When the time is right?

14. Föl­jande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Lära mig spela gitarr en gång för alla, skaffa barn, se Shinedown.

15. Min käraste ägodel:

Min tavla på mamma.

16. Något jag vill ha i pre­sent:

En ny plattis? Tatuering?

17. Detta har jag på mig just nu:

Jeansshorts (boyfriendfit för alla er modeintresserade) och en grå långärmad..

18. Favo­rit­klä­der:

Jeans, tisha, kängor. Eller converse om vädret tillåter.

19. Favo­rit­djur:

Åh.. Alla? Äh, katt och hund. Ja, OCH.

20. Föl­jande musiksti­lar till­ta­lar mig mest:

Har väldigt bred musiksmak.. Men.. Rock.

21. Favo­rit­lå­tar just nu:

Oh, det är många..

22. Roligaste/tråkigaste ämne i sko­lan:

Bild / Idrott och hälsa.

23. Stjärn­tec­ken:

Stenbock.

24.(Tre) En bok jag älskar:

Matildas sista vals, Harry Potter och The Dirt.

25. En film jag älskar:

The Boondock Saints.

26. Tv-program jag gil­lar:

Scrubs.

27. Favo­rit­doft:

White Musk Mallow.

28. Detta äter jag gärna:

Fiskbullar

29. Dric­ker helst:

Loka Päron

30. Favo­rit­go­dis:

Lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semes­ter:

Irland.

32. Färg på mina ögon:

Gröna.

33. Min längd:

172

34. Jag tror på:

Livet efter döden

35. Jag spelar:

Kort?

36. Per­son jag beund­rar:

Min mamma, och min lillasyster.

37. Så här bor jag:

I en nybyggd tvåa på 69 kvm, två våningar (mallgroda)

38. Antal döda kruk­väx­ter i hem­met:

Ingen. Alla är av plast. Typ.

39. Det här tän­der mig:

Fin sångröst

40. Det här gör mig avtänd:

Baksnus och lameass raggningsförsök

41. Favo­rit­färg:

Svart

42. Favo­rit­ci­tat:

"Let's hug it out, bitch!"

43. En hem­lig­het jag vet:

Jag vet många :D

44. Bästa pre­sent jag fått:

Min mammas konfirmationsring

45. Senast köpta skiva:

Oj.. Typ Spice Girls?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utse­ende är:

Mitt hår.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utse­ende är:

Min näsa.

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag får plats med min näve i munnen

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Panter

50. Vad lyss­nar du på just nu?

Freedy Johnston – Bad Reputaion

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Har jobbat, ska göra naglar och sedan jobba igen.


52. Var är dina för­äld­rar födda?

Sundsvall och Stockholm


53. Vad är det senaste du instal­le­rade på datorn?

?

54. Vil­ken är din favo­ri­tre­stau­rang?

Ming Palace!

55. När badade du i en pool senast?

I somras.

56. Har du varit med i någon skol­pjäs?

Ja.

57. Hur många barn vill du ha?

3.

58. Vil­ken musik­stil tyc­ker du mest illa om?

House.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Jag hade bestämt mig, ja.

60. Vad har du för TV-kanaler?

Vet inte?

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja.

62. Har du bus­ringt någon gång?

Oja

63. Har du fått fel­par­ke­rings­bö­ter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fall­skärm?

Skulle vilja säga ja ....men nej

65. Vil­ken är den plats längst bort som du har besökt?


66. Har du en egen träd­gård?

Nej

67. Vil­ken är din favo­rit bland teck­nade serier?

Luftens hjältar (om man får räkna dåtid? annars family guy)

68. Kan du alla orden i natio­nalsången?

Ja

69. Bad­kar eller dusch­ka­bin?

Badkar. Vem väljer duschkabin?

70. Vil­ken är den bästa film du sett senaste måna­den?

Harry Potter and the deadly hallows part 1.

71. Favo­rit­pizza?

Vesuvio med räkor

72. Chips eller popcorn?

Chips

73. Vil­ken färg på läpp­stift använ­der du?

OM jag använder, rött.

74. Har du rökt jord­nöts­skal någon gång?

..Nej?

75. Har du någon­sin varit med i en skön­hets­täv­ling?

HHHAHHAHAHAHAHA

76. Apel­sin– eller äppe­ljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Tina. Daltons. Bakisburgare

78. Favo­rit­cho­klad?

Marabou Cookies and Cream

79. När rös­tade du senast?

I år.

80. När åt du en hemod­lad tomat sist?

Mitt minne räcker inte så långt tillbaka

81. Har du vun­nit en pris­po­kal någon gång?

Hm... Ne. Eller.. Tror inte det.

82. Är du bra på mat­lag­ning?

Jarå, ganska.. Typ..

83. Kla­rar du att tanka själv?

Jag har aldrig gjort det på en bil, men vespa!

84. Har du beställt något från något av de där shop­ping­pro­gram­men som går på reklamteve-kanalerna?

Ja. En Abglider..

85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola

86. Har du varit tvungen att använda uni­form i något jobb?

Ja, när jag jobbade åt kommunen.

87. Vad var det senaste du hand­lade?

Aceton.

88. Har du kräkts offent­ligt?

Hehe... Ja.

89. Vill du helst bli mång­mil­jo­när eller hitta den sanna kärleken?

Hitta den sanna kärleken.

90. Tror du på kär­lek vid första ögon­blic­ket?

ja

91. Har du ringt något betal­num­mer?

Ja. Prata Separat.. Hoho

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Nej

93. Vem var det du besökte på sjuk­hus senast?

Min mamma.

94. Hade du myc­ket hår som liten bebis?

Mm..

95. Vad har du för med­de­lande på din telefon/mobilsvar?

Halebops egna!

96. Vad har du i din väska?

Plånbok, en tröja, ett par byxor, ett linne, en klädvårdsrulle, en garderobsbricka (?) Läppglans, nagellack, parfym och en pin.

97. Någon favo­rit­sak du gör innan du går och läg­ger dig?

Röker och dricker vatten

98. Vad är du tack­sam för idag?

Livet. (Vilken klyscha)

99. Var hit­tade du den här lis­tan?

Inte på en blogg där jag blev utmanad iaf!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0