Dag 2 - Min första kärlek

Åh.. Svår en. Vet inte riktigt vilken jag kan definera som första. Första i livet (som snarare var en sandlådeförälskelse i en kompis) eller min riktiga första kärlek som slutade i katastrof och tårar (gjorde inte allt det när man var 14?).

Jag tror jag kör på den förstnämnda för att bespara mig och er alla dessa pinsamma och egentligen rätt så förödmjukande detaljer (big laugh).

Hans namn var Dennis, vi var lika gamla och umgicks alltid. Under två år iallafall. Mest för att våra äldre bröder jämt hängde och vi alla bodde på samma gata. Vi blev helt enkelt som tvungen att umgås med varandra om vi skulle få vara med dom som vi såg upp till, dvs dom stora pojkarna. Hunsade hit och dit och så fort man lekte lekar fick vi vara den dåliga karaktären som egentligen aldrig har någon roll i någon av filmerna eller avsnitten.

Vi var nog väldigt lika varandra jag och Dennis, båda hade blondt hår (även lika kort i pojkfrisyr då jag gjort ett eget tappert försök till en klippning som utav texten här att döma inte blev så bra), var lite smårunda och var alltid lika skitiga och blåslagna.

Fast om vi var "kär" pga av att vi var "lika" eller för att vi helt enkelt blev lika körda med av våra bröder eller att vi alltid fick stå där på sidan av lekparken och dela på rollen som April i Turtles för det inte fanns plats för oss med dom äldre vet jag inte..

Kommentarer
Postat av: Johan

Vaddå dela på rollen som April i Tutles? En av er kunde ju vara Irma, om du nu minns henne.

2012-02-11 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0