14 NOVEMBER 2010

Bruce Springsteen & The E Street Band – Thunder Road


Underbar dag. Verkligen. På alla sätt och vis.
Inte.


Fyfan vad jag saknar dig idag. Fruktansvärt mycket.
Det är dagar som denna som du verkligen visade dina rätta färger, dom jag alltid visste om, men som blev tydligare och helt underbara. En klippa att luta sig mot, en kärlek man kände så pass mycket så det brann inom en. En respekt som aldrig någonsin kan växa sig större, för den var så stor den bara kan vara. Fantastiska du. Min räddare, min älskade mamma..


Som jag sa när du gick bort; Nu är jag helt ensam. Jag har ingen.

Jag visste det redan då, och nu när det verkligen bevisats så känner jag inget mer än likgiltighet. Inget. För mig kvittar det. Du kvittar. Du har aldrig varit den förälder för mig, så som min mamma har varit. Du kommer aldrig vara det heller. Du är ingenting. Noll.

Jag skiter i om jag inte är välkommen till dig på julafton, jag hade hellre firat den med mamma ändå. Så ta din jävla skit din jävla låtsasförälder och kör upp den i arslet!!!!!

Kommentarer
Postat av: izze

Jag vill att du ska veta att du är inte ensam,jag tänker mycket ofta på dig.Du är välkommen att ringa närsom helst du vill på dygnet, el bara få iväg ett sms...mail

Kramiz

2010-11-14 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0