10 NOVEMBER 2010

Som jag skrev denna morgon så tycker jag att snö är helt underbart. Det är otroligt fint och det finns inget som gör mig så lycklig och kanske till och med snäll (!?) som julen.

Givetvis är det väl jobbigt med snö till en viss del, jamenar, när julen, nyår och allt därtill är över så kan det ju gott och väl få försvinna lite snabbt och bytas ut med vår. Men NU, när det PRECIS har börjat, orkar man verkligen börja beklaga sig REDAN??!

Varenda status på Facebook har idag bestått av någonting ang snön och ungefär 80% av dessa har varit negativa. Visst, jag förstår dom som kanske jobbar ute eller har någon form av arbete som kanske blir försvårat just pga snön. MEN ALLA NI ANDRA; VART HAR NI VARIT UNDER ALLA TIDIGARE VINTRAR? HAR NI LEGAT UNDER EN STEN? Det är snö på vintern, det har varit snö på vintern, det kommer förmodligen alltid vara snö under vintern.

Sluta vara så sjukligt negativa och få lite goddamn julkänsla!!!!!

....Sen när vart vintern och snön en överraskning liksom?


Nickelback – This Afternoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0