31 MARS 2010

Närmare 70 timmar som passerat. Av dom 70 har det bjudits på ca 12 timmars sömn.
Jag är fortfarande trött. Som en åsna. Trött i kropp & trött i själ. The thing that keeps me going är kaffe, det & Power King. En hel platta som försvunnit från 22.00 igår kväll. Har skakningar som heter duga.


Tredje dagen av "Nu-är-det-inte-lång-tid-kvar" men ändå har tiden gått. Oförändrat. 
Det gör ont när jag ser dig. Det gör ont när jag ser oss alla.



Du gav mig underbara syskon & det tackar jag dig för. Du gav mig ofrivillig kärlek & stöd genom allt & det tackar jag dig för. Du gav mig vänskap & vägledning och det tackar jag dig för. Du gav mig min familj. Din familj. Vår familj & det tackar jag dig för. Du gav mig dig - Min mamma, som jag kommer minnas & älska för resten av mitt liv.



Love Lives Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0