14 MARS 2010

God only knows what I'd do without you




Ännu en dag i paradiset. Dagarna har gått fort, idag kommer min pojkvän hem och som jag längtar!! Känns dock som att dagarnas förbipasserande kan gå lite långsammare hädanefter. Eller kanske stanna helt och hållet. Det vore något.


För att tänka och skriva om något roligare så ska jag och Niklas vara kattvakt här i en vecka. Åt M's kisse. Det kommer bli supermysigt. För att inte tala om hur min pojkvän kommer bli - som ett barn på julafton.


..Nä hörrni. Jag gav det roligare ett försök men det går faktiskt inte.
Det enda jag känner är hur frustrerad och ledsen jag är.

Gör ett nytt försök någon annan dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0