13 MARS 2010

...if every man says all he can, if every man is true, do I believe the sky above is Caribbean blue?




Tror jag fortfarande är full. In all honesty. Jag får vara morgonfull, idag får jag verkligen vara det. Fan vilken skön känsla det var att kunna släppa allt bara för stunden. Även fast verkligheten lika snabbt kommer ikapp en. Har man tur så dröjer det ett tag dock, fast förr eller senare blir det ju alltid så.


Nu ska jag göra mig klar. Åka upp till sjukhuset och hänga med lillmami fram tills jag börjar jobba kl fyra. Hoppas på en snabb och smärtfri kväll så jag kan få komma hem och sova och vakna upp på söndagen och inse att det är idag min pojkvän kommer hem. Åh, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0