kanon-kille!

Jag känner mig som en ganska bra flickvän (för det mesta)

Och anledningen till att jag kan vara det är för att jag har en förträfflig pojkvän. Above förträfflig faktiskt om jag får be.

I och med ihopflyttningen så har jag fått en fördubblad garderob. Förstår ni hur stor den har blivit?! Helt galet. Jag har kläder i överflöd och det är egentligen bara hans kläder jag använder. Han har ju preciis dom kläder jag gillar, och dom är verkligen i den perfeekta storleken. Lite halvslappt, mysigt, sköna tyger och fina tryck.

Men det är inte bara kläderna och det faktumet att han faktiskt inte bryr sig om att jag nallar dom varje dag (förhoppningsvis? *orolig*) som gör han bra. Utan det är även hans underbara och omtänksamma personlighet. Jag har nog aldrig träffat en snällare person än han. Helt ärligt. Och att han är snygg som få och jävligt bra på att massera är ju faktiskt bara ett plus i kanten.


Nu sitter han på jobbet och har en presang till mig, en sluta-röka-presang. Hur bra är inte det?!

Jo det ska jag tala om för er. Bäst.

And. I. Love. It.


Och om 13 dagar ska vi åka till hufvudstaden för massa shopping! Och även ett besök på Gröna Lund. Och väl där så ska han åka ALLA karuseller med mig. Det har han lovat. Även fast han är höjdrädd.



Och pga allt jag skrivit ovan så skrev jag en egenkomponerad kärleksdikt till honom idag. Nästan så jag blev tårögd själv.


Nu ska jag lyssna på Salem Al Fakir och INTE röka.
Ibland förvånar man sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0