8 JUNI 2010

Då ska vi se.. Andra dagen utan cigaretter - check!
Kan kanske dock inte checka den än då jag faktiskt i princip nyss vaknat.. Men jag kommer ju inte röka idag, så egentligen är det lite färdig-checkat redan.

Förövrigt så känns det som att det kommer gå bra. Iallafall ett tag. Tills jag ska sluta med snusen också. Det kan bli en pärs. Som jag kanske inte riktigt är redo för än. Så den tar jag när den kommer, förhoppningsvis nästa år.



Gårdagen var extremt deprimerande. Allt var fel. Exakt allt. Vad det berodde på vet jag inte. Kanske att det mesta faktiskt känns fel.. Men det är saker som bara jag kan ändra på och det är som sagt upp till mig att göra en ändring, ingen annan. Som Stallone säger så vist; "The world wont meet you half way, if you want something, you have to go and get it" Så det får bli lite av min riktning nu. Hurvida det kommer gå bra eller inte är en annan fråga.


Var uppe på Hospice och hälsade på igår. Kan bli lite av my hangout-place det där. Jag saknar det. Jag saknar personalen, jag saknar lokalerna, jag saknar den inre friden som skapades så fort man klev in. Jag saknar tryggheten och omtänksamheten och framförallt saknar jag min mamma. När man sitter där inne tas man tillbaka till våra dagar som vi spenderade där och jag kunde ju inte annat än att säga till personalen att det måste ha blivit förbaskat tyst när vi flyttade. Svar ja. Inte så konstigt kan tänkas.


Idag ska jag uträtta massa ärenden och vara en viktig och duktig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0