9 JULI 2010

Two days down, two to go! Tagga tok för kvällens pd i restaurangen som gatufesten medför. Känner mig halvt bakfull efter dom två som passerat, kan bero på att jag faktiskt var bakfull under gårdagen.. Anyway, dom två med mest tryck kvarstår och det kommer vi ju klara galant. Eller?


Efter dessa dagar är jag sedan ledig sön-ons vilket känns förträffligt! Söndagen medför en liten roadtrip till fräna Fränsta med picknick (om vädret tillåter) och lite plantering av blommor. Nu har dessutom stenen kommit, ska ha kommit, vilket känns.. Ja.. Bra? ....Typ


Annars då? Mja. Katten mår bra. Lägan är stökig. Tvätthögen växer och det är nog dags att få Niklas att börja tvätta medans jag är jobbar och drar in stålar! Solen skiner vilket innebär en förjävla varm kväll på stans bästa uteservering vilket påminner mig om att leta fram das workingskirt.








It's a rainy day reality
Base it all upon insanity
Future now will soon be yesterday
Finding trouble in our usual way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0